12 لاکچری ترین لیموزین های دنیا + قیمت دلاری و عکس

قیمت ماشین لیموزین

لیموزین در سال ۱۹۰۲ اختراع شد و و معمولا راننده ای پشت فرمان نشسته و سرنشینان آن در یک بخش جدا در عقب نشسته بودند. لیموزین های خوابیده اولین بار در سال ۱۹۲۸ پدیدار شدند و اغلب برای گروه های موسیقی بزرگ و اعضا و رهبرشان طراحی شده بودند تا آنها را جابه جا کنند.

امروزه یکی از مثال های بارز خودنمایی گران قیمتی و برای حمل و نقل گروه های لوکس  می باشد. این خودرو ها سمبل هرچیز از مصرف خالص تا قدرت فوق العاده است، از آنجایی که مسئولان دولتی از آنها استفاده می کنند. لیموزین همچنین سمبل مراسمات خاص می باشد، مثل مراسم عروسی، مهمونی مجردی، مراسم های دبیرستان، مراسم تشییع، افتتاح های بزرگ اقتصادی و مراسم های بزرگ جایزه.

علاوه بر این امروزه  لیموزین ها تنها مختص خودرو های بزرگ، اوکس و گران قیمت نیستند. امروزه لیموزین ها می توانند ( همانطور که اغلب هم همین طورند ) از خودروهای از SUV، ون ها و یا حتی بعضی مدل های ویژه پیکاپ های بزرگ ساخته شوند ؛ در عین حال که از سدان های بزرگ لوکس هم ساخته می شوند. تخمین زده می شود صنعت لیموزین نزدیک به ۴ میلیارد دلار ارزش دارد.

پیدا کردن گران قیمت ترین لیموزین های دنیا کار راحتی است ؛ اما پیدا کردن لوکس ترین لیمزین های دنیا بیشتر مرتبط با سلیقه و مدل مد نظر افراد است. لیموزین های امروزی می توانند هر چیزی باشند ؛ از یک خودروی ساده، راحت و اولیه حمل و نقل تا بهترین وسیله آسایش که تا بار و وسایل تفریح را هم دارا است. در یک کلام یک استاندارد یکتا برای مشخص کردن بهترین لیموزین  یا لوکس ترین لیموزین وجود ندارد.

سطح پایه ی قیمت به معنای میزانی است که یک خریدار می پردازد تا یک لیموزین ساده را پیش از افزودن آپشن های مختلف خریداری کند. یک لیموزین، به طور مثال کادیلاک XTS که قیمت پایه آن ۴۸,۶۳۵ دلار می باشد، می تواند بر اساس این که از چه پلتفورم و یا چه آپشن هایی استفاده شود تا دو برابر و شاید سه برا قیمت پایه خود می رسد.

به خاطر اینکه پیدا کردن لوکس ترین لیموزین دنیا مثل پیدا کردن گران قیمت ترین لیموزین دنیا ساده نیست، چیزی که در اینجا آورده ایم ۲۰ مدل از گران قیمت ترین لیموزین های دنیا است که تا امروز شناخته شده اند. این مقایسه بر اساس قیمت پایه آن ها صورت گرفته است. این بررسی محدود به برند هایی است لیموزین را بر اساس مدل های پایه ی خود ساخته اند.

 باید ذکر شود که بسیاری از سرویس های لیموزین ترجیح می دهند خودروی پایه را بخرند و سپس آن را به شرکت های شخصی ساز بفرستند تا آن را به لیموزین مد نظرشان تغییر دهند. در اینجا ما به لیموزین هایی اشاره داریم که توسط خود شرکت سازنده ارائه می شود.


۱۲) لیموزین کادیلاک XTS

قیمت لیموزین،لیموزین برتر

قیمت پایه: ۴۸,۶۳۵ دلار. اساسا این خودرو، مدل گسترش یافته سدان کادیلاک XTS، با مدل خوابیده تمام به همراه سه در در هر طرف خودرو، می باشد. این خودرو در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. لیموزین XTS هم  در آنتاریا و هم در شانگهای ساخته می شود و دارای موتور ۶ سیلندر بهده می برد.

خودروی معمولی، یا مدلی که خوابیده نیست، دارای افزونه های لوکس مثل تودوزی های چرم در سقف خودرو، دستگیره های درخشان، کنسول مرکزی عقب و یک سیستم ناوبری دقیق می باشد. هر دو مدل معمولی و خوابیده دارای ویژگی های سیستم صوتی همه طرفه، نور پردازی طرفین، گرم کن های صندلی، سیستم کنترل هوای عقب و محافظ های شیشه طرفین و عقب در کنار صندلی های استاندارد پشمی و بار  می باشند.


۱۱) لیموزین لینکولن MKS

قیمت لیموزین،لوکس ترین ها

قیمت پایه ۴۹,۸۰۰ دلار. ساخته شده توسط شرکت Ford Motor در شیکاگو. این لیموزین مدل خوابیده سدان چها در MKS می باشد. برخلاف XTS لیموزین خوابیده MKS دارای در های اضافه در طرفین نیست، اما خودرو دارای ویژگی رانندگی تمام چرخ یا جلو می باشد.

لینکولن لیموزین MKS را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد، پس از آن که کراس اور MKZ ثابت کرد که به اندازه کافی برای خودرو های لیموزین شهری لینکولن که نزدیک به سه دهه توسط رانندگان لیموزین در ایالات متحده استفتده می شد، محبوب و موفق نیست. تصمیم فورد برای توقف تولید Town Car پس از ۲۰۱۱ سبب شد تا لینکولن به دنبال یک جایگزین باشد و در نهایت تصمیم به ساخت MKS گرفت.

هر دو نسخه معمولی و خوابیده MKS دارای صندلی های چرم، گرم کن و خنک کن صندلی عقب، رادیو ماهواره ای، سیستم صوتی طرفین، بار و طرح های نور پردازی مختلف که به انتخاب سروی لیموزین بستگی دارد.


۱۰) لیموزین پورشه Cayenne

قیمت لیموزین،پورشه لیموزین

قیمت پایه ۷۵,۰۰۰ دلار. مدل خوابیده از  SUV پورشه Cayenne. این لیموزین دارای موتور ۸ سیلندر می باشد.

بر اساس منابع مختلف از جمله بررسی های مصرف کنندگان، محبوب ترین ویژگی لیموزین Cayenne، به نظر می رسد، سیستم صوتی On board آن می باشد. بررسی های مصرف کنندگان از آن به عنوان سیستم صوت در سطح کنسرت اشاره کرده اند. سیستم صوتی سازگار با CD  و  DVD می باشد و دارای سه نمایشگر تلویزیونی است و در جاهای متفاوت قرار گرفته اند. بیشتر بررسی های مصرف کنندگان سیستم پیچیده بار On board آن را هم تحسین کرده اند.


۹ ) Ssang Yong Chairman W

قیمت لیموزین،لیموزین متفاوت

قیمت پایه ۱۰۳,۰۰۰ دلار. یک لیموزین تمام سایز که توسط شرکت کره ای Ssang Yong Motors ساخته شده است و گفته می شود که مدل مورد علاقه ی سرویس های لیموزین در کره جنوبی و دیگر مناطق آسیایی می باشد.

این خودرو دارای موتور های ۶ و ۸ سیلندر می باشد. که گفته می شود بزرگترین موتور ۸سیلندر تولید شده در کشور کره جنوبی می باشد. این خودرو همچنین دارای صندلی های چرمی اسکاتلندی، کنترل های صندلی موتوری، شارژر های بی سیم دستگاه و محل استراحت وسیع برای سر و پا.


۸) میتسوبیشی Dignity

قیمت لیموزین،اینبار میتسوبیشی

قیمت پایه ۱۰۵,۰۰۰ دلار. همچون Chairman W، Dignity یک خودرو تمام سایز می باشد ( مدلی که خوابیده نیست ) با اینکه چند مدل خوابیده هم ساخته شده است. میتسوبیشی Dignity در سال ۲۰۱۲ به چرخه تولید بازگشت و دارای موتور ۸ سیلندر می باشد. نسل جدید Dignity همچنین کمی بلند تر است اما در تمام طرف ها باریک تر و کوچک تر است.


۷) هیوندا Equus

قیمت لیموزین،خودروی مشترک

قیمت پایه ۱۱۳,۰۰۰ دلار. اساسا Equus مدل هیوندا شده  Dignity می باشد. میتسوبیشی به طور مشترک با هیوندا Dignity  را ساخته است و خودروسازی کره ای تصمیم گرفت تا مدل خودش را با عنوان Equus به فروش برساند. لیموزین Equus یک خودرو معمولی با پایه چرخ های بلند تر از سدان Equus می باشد.

موتور استاندارد یک V6 است اما هیوندا موتور V8 را هم پیشنهاد می دهد. این خودرو در خارج از کره جنوبی کمتر شناخته شده است، چون هنوز به شکل گسترده در ایالات متحده به فروش نرسیده است. اما ویژگی های پایه آن شامل صندلی های چرمی، تزیینات چوبی، ساپورت های پا در عقب و حتی یک سیستم ماساژ در صندلی های عقب می باشد.


۶) لیموزین Chrysler 300

قیمت لیموزین،لیموزین خوابیده

قیمت پایه ۱۴۰,۰۰۰ دلار. یک مدل تمام خوابیده از سدان Chrysler 300. مدل نیمه خوابیده هم به اندازه سدان استاندارد ۳۰۰ طو دارد. این خودرو دارای یک موتور V8 HEMI می باشد و توسط تعداد عظیمی از سرویس های لیموزین به عنوان یکی از بهترین لیموزین های خوابیده شناخته می شود.


۵) مرسدس بنز کلاس C

قیمت لیموزین،محصولات بنز

قیمت پایه ۱۵۴,۰۰۰ دلار. مدل خوابیده که هب صورت سفارشی همچون کادیلاک XTS دارای سه در در طرفین می باشد. لیموزین کلاس C همچنین دارای یک موتور ۱۲ سیلندر است و یکی از معدود لیموزین هایی است که از منتشرکنندگان و بررسی کنندگان اصلی خودرو مثل Car and Drive و Motor Trend  جایزه دریافت کرده است.


۴) کادیلاک ۱

قیمت لیموزین،لیموزین اختصاصی

قیمت  ۳۰۰,۰۰۰ دلار. دلیلی برای وجود یک قیمت ثابت برای این خودرو وجود دارد. کادیلاک یک تنها یک مشتری دارد. رییس جمهور ایالت متحده. بر اساس سدان DTS، جانشین مدل پیشین خود. کادیلاک یک خودرویی نیست که شما بتوانید برای یک سرویس لیموزین معمولی بخرید.

بدنه از جنس فولاد، تیتانیوم، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده است. این خودرو در حد یک تانک نظامی عایق بندی شده است، تا از رییس جمهور و همراهانش از حملات بیوشیمیایی محافظت کند. تانک سوخت توسط یک فوم ضخیم پوشیده شده است که حتی در مقابل گرمای مستقیم هم مقاوم است. در جلو خودرو دارای دوربین دید در شب و گاز اشک آور، تنها برای روز مبادا، می باشد. پنجره ها دارای ۶ لایه است تا به اندازه کافی ضخامت  داشته باشد و در برابر گلوله مراقبت کند. دو مخزن دارای خون مشابه رییس جمهور در آن قرار گرفته است که در مواقع پزشکی اورژانسی از آن استفاده شود. درب های آن به اندازه درب های بویینگ ۷۵۷ سنگین است.


۳) Bentley Mulsanne

قیمت لیموزین،خودروهای لوکس جهان

قیمت پایه ۳۰۱,۰۰۰ دلار. اساسا یک پاسخ ارزان قیمت تر به Rolls-Royce Phantom. Bentley Mulsanne یک خودروی رسمی است که اپشن های گوناگونی را پیشنهاد می دهد. از جمله سپر اکترونیکی در بخش سرنشینان می باشد.

سرنشینان می توانند از LCD قرار گرفته در پشتی صندلی جلو، میز های چرمی که دارای فضای مناسب برای iPad  و یا لپ تاپ می باشد، یک سیستم صوتی Niam و هدفون های بلوتوثی لذت ببرند. بخش سرنشینان همچنین دارای زیر پایی های مفروش می باشد که در صندلی های جلو در هنگامی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، پنهان می شود. و همچنین پشت سری هایی که به شکل دستس قیبلیت تنظیم دارند.


۲) رولز رویس Phantom EWB

قیمت لیموزین،محصولات رولز رویس

قیمت پایه ۴۷۰۲۹۵ دلار. رولز رویس و لوکس بودن سال هاست که  با هم همراه شده اند. این Phantom  رولز رویس یک خط را دنبال می کند که با اولین مدل های رولز رویس اغاز شده است. فانتوم معاصر با یک موتور ۱۲ سیلندر پوشش داده می شود. داخل ان دارای چرم نرم، جا دستی های چوبی و فرش هایی از پشم شتر می باشد. این فانتوم همچنان برای جشن های عروسی و دیگر مراسمات رسمی، پر طرفدار است.


۱)تویوتا Century Royal

قیمت لیموزین،خودروی امپراطور ژاپن

قیمت ۵۳۴,۱۳۵ دلار. همچون کادیلاک یک  ،  Century Royal تنها یک کاربر دارد و هیچ سرویس اقتصادی توانایی خرید آن را ندارد. Century Royal  به طور اختصاصی برای امپراطور ژاپن ساخته شده است و تویوتا آن را در سال ۲۰۰۶ ساخته است. همچون کلاس S،  Century Royal  یک موتور ۱۲ سیلندر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *